Woonwagens hoek Tiber- Tigrisstroom?

Vragen m.b.t. de wijk, de buurt, de straat, het bestemmingsplan, etc. etc.
Plaats reactie
Debbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 2:56 pm

Woonwagens hoek Tiber- Tigrisstroom?

Bericht door Debbie » do jul 21, 2005 1:33 pm

Hallo,

Weet iemand intussen de s.v.z. omtrent de woonwagens hoek Tiber- en Tigrisstroom? Intussen staan er op dat stukje allemaal bouwketen van Era-bouw maar nog geen spoor van woonwagens.

Debbie

Patricia

Re: Woonwagens hoek Tiber- Tigrisstroom?

Bericht door Patricia » vr jul 22, 2005 11:40 am

Woonwagens, waarom weten we dat niet? Bij de verkoop heeft Lafeber daar niets over verteld dus het zal denk ik niet doorgaan.


Debbie schreef:Hallo,

Weet iemand intussen de s.v.z. omtrent de woonwagens hoek Tiber- en Tigrisstroom? Intussen staan er op dat stukje allemaal bouwketen van Era-bouw maar nog geen spoor van woonwagens.

Debbie

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » vr jul 22, 2005 1:04 pm

Dat die woonwagens er komen is wel tegen ons verteld door Lafeber, maar ja overal in Zoetermeer staan woonwagens. Wij wonen nu in Noordhoven daar staan bij ons in de buurt 2 woonwagenkampen.

Ik heb begrepen van Lafeber dat het om 6 wagens zou gaan, ik weet niet wanneer deze zouden komen maar zo'n woonwagen is natuurlijk zo neergezet dus ze zullen wel komen als ze klaar zijn met het bouwen daar van onze huizen.

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » za jul 23, 2005 6:00 am

De gemeente plaatst voor een woonwagenkamp meestal schuurtjes. Dan kunnen de kampbewoners hun wagens bij het schuurtje "stallen". Dus eerst zal er activiteit van de gemeenste zijn, voordat er wagens komen...
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

wendy en peter-paul
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 01, 2005 3:58 pm

Bericht door wendy en peter-paul » ma jul 25, 2005 1:39 pm

ik weet dat bij lindehorst fase 2 er woonwagenkamp op de hoek komt, die andere weet ik niet.

Plaats reactie