vloeren

Alles over de afwerking in het huis, met uitzondering van de keuken, badkamer, tegels, Cv etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
delete
Berichten: 151
Lid geworden op: za jan 15, 2005 7:02 pm

vloeren

Bericht door delete » vr mar 03, 2006 7:24 pm

Zijn er al mensen op "vloerenjacht" geweest? Binnenkort willen wij gaan shoppen voor onze houten vloer (parket, laminaat) en daarom zijn we benieuwd waar jullie zijn wezen kijken of misschien zelfs al gekocht hebben?!?!
Paul, Marian, Sander & Youri
Scheldestroom 25, 2721 DM ZOETERMEER
Afbeelding

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » vr mar 03, 2006 8:09 pm

Wij zijn bij Hage wezen kijken, Brokking, Waardenburg (molenstraat) en Decorette. Uiteindelijk komt onze vloer uit Friesland via een vriend van ons die de vloer ook gaat leggen. We hebben gekozen voor laminaat.
Ik weet wel dat je bij Hage niet kan afdingen op laminaat. Ook niet als je een heel huis bij hun laat stofferen... Bij Waardenburg is dit wel mogelijk.
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » za mar 04, 2006 11:26 am

wij nemen een eiken houten planken vloer. we hebben een aanbieder in amsterdam gevonden die ons de vloer aanbied voor rond de 80 euro per vierkante meter. normaal zit de prijs rond de 115 euro per vierkante meter. dit kunnen ze doen omdat ze geen showroom en al dat soort dingen hebben waardoor ze dus de prijs voor de koper laag kunnen houden. je kan wel komen kijken naar een aantal voorbeelden die ze hebben. als er iemand meer over wilt weten dan hoor ik het wel.

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » za mar 04, 2006 12:30 pm

Wij hebben in Leiderdorp op het meubelplein geinformeerd (RBOS wonen)naar amerikaans eiken vloerdelen. Die man daar rekende 7500 euro voor zo'n 50m2. daarbij wordt alles gelegd en krijg je 10 jaar garantie en onderhoud op je vloer. Is wel duur, dus wij kijken nog even verder

Marcel en Michelle
Marcel en Michelle

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » za mar 04, 2006 1:13 pm

wij zijn iets meer dan 5000 euro kwijt voor de hele benedenverdieping. en dat is dan met uitbouw!!!

kijk maar eens op http://www.echtparket.nl

op hun site staat een korte uitleg. ik kan je er meer over uitleggen als het je wat lijkt.

Sacha
Berichten: 25
Lid geworden op: di jan 18, 2005 7:16 pm

Bericht door Sacha » za mar 04, 2006 7:05 pm

Wij hebben onze vloer gekocht bij Floorstore in Waalwijk. Kost E4700. Dit is inclusief leggen. Het is een rustiek eikenhouten vloer. Wij hebben onze vorige vloer ook bij Floorstore gekocht en hebben goede ervaringen met hen. Zie site http://www.floorstore.nl

Martijn en Marsha
Berichten: 52
Lid geworden op: vr jul 01, 2005 1:07 pm

Bericht door Martijn en Marsha » zo mar 05, 2006 6:36 am

Wij hebben nog geen (definitieve) keuze kunnen maken, maar de speerpunt in de keuze is zo veel mogelijk onderhoud vrij zoals bijvoorbeeld plavuis of marmoleum.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma mar 06, 2006 8:06 am

Sacha schreef:Wij hebben onze vloer gekocht bij Floorstore in Waalwijk. Kost E4700. Dit is inclusief leggen. Het is een rustiek eikenhouten vloer. Wij hebben onze vorige vloer ook bij Floorstore gekocht en hebben goede ervaringen met hen. Zie site http://www.floorstore.nl


sasha,

is de vloer die jullie gekozen hebben een plankenvloer of is het parket? hebben jullie ook type lindenhorst met een uitbouw? ik vraag dit zodat ik de prijs kan vergelijken met onze offerte. maar dan moet het wel dezelfde oppervlakte zijn!

Debbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 2:56 pm

Onderhoudsvrij

Bericht door Debbie » ma mar 06, 2006 9:53 am

Na jaren van ellende met een wit geoliede Amerikaans eikenvloer zijn wij er wel van overtuigd ....... dit nooit weer. We dachten een paar jaar geleden laten we investeren in een duurzame Beukers kleur en knoest gesorteerde parketvloer (13.750 Euri voor 55m2). Wat is zo'n vloer vreselijk kwetsbaar. Je kunt er eigenlijk met goed fatsoen niet normaal op leven. Na een paar maanden met krimpende planken te maken te hebben gehad moesten we noodgedwongen een luchtbevochtigingssysteem aanschaffen om de luchtvochtigheid op 55% te houden. Overal putjes zelfs waar je niet loopt om maar te zwijgen over de keukenvloer want normaal koken schijnt ook al niet mogelijk te zijn (op plaatsen waar je in de keuken loopt kleurt de vloer donkerder). Tenslotte gaat het al helemaal niet samen met een tuin want een zandkorrel is genoeg om een spoor van vernieling aan te richten. Kortom voor ons dit keer ook een duurzamere vloer.

Debbie

Martijn en Marsha schreef:Wij hebben nog geen (definitieve) keuze kunnen maken, maar de speerpunt in de keuze is zo veel mogelijk onderhoud vrij zoals bijvoorbeeld plavuis of marmoleum.
Laatst gewijzigd door Debbie op ma mar 06, 2006 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wendy en peter-paul
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 01, 2005 3:58 pm

Bericht door wendy en peter-paul » ma mar 06, 2006 11:31 am

lang leven ikea.. wauw wat een prijzen zeg! :D

Sacha
Berichten: 25
Lid geworden op: di jan 18, 2005 7:16 pm

Bericht door Sacha » ma mar 06, 2006 1:24 pm

Hoi Karin en Pascal,

Het is rustiek eiken lamelparket. De totale oppervlakte (incl. uitbouw is circa 62m2). Dit is exlusief gang. De vloer kost E3500 en het leggen kost E1400 (incl. whitewash olien). Wij hebben gekozen voor lamelparket omdat het minder zet dan houten planken en het ziet er verder hetzelfde uit.

Groet,
Sacha

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » ma mar 06, 2006 4:54 pm

Ik heb nog een tip.

http://www.devloerderij.nl

hier hanteren ze volgens mij wel redelijke prijzen.

Marcel
Marcel en Michelle

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma mar 06, 2006 5:36 pm

Marcel en Michelle schreef:Ik heb nog een tip.

http://www.devloerderij.nl

hier hanteren ze volgens mij wel redelijke prijzen.

Marcel


oooh, lekker in de buurt ook!!! :? :?

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » ma mar 06, 2006 10:09 pm

sorry niet op gelet, maar als het veel geld scheelt kun je er best een tankje benzine aan wagen toch??? :lol: :lol:
Marcel en Michelle

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di mar 07, 2006 6:36 am

hahahaha, tuurlijk! we gaan waarschijnlijk van de week even een kijkje nemen.

Plaats reactie