Binnenmuren nodig voor de keuken

Alles over de afwerking in het huis, met uitzondering van de keuken, badkamer, tegels, Cv etc.
Plaats reactie
Sander_Petra
Berichten: 8
Lid geworden op: za jan 14, 2006 3:49 pm

Binnenmuren nodig voor de keuken

Bericht door Sander_Petra » wo jun 14, 2006 5:17 pm

Hallo allemaal,

In onze woning van het type Santhorst zijn alle buitenmuren ondertussen gereed. Binnen moet er nog een binnenmuur geplaatst worden waar onder andere een deel van de L-keuken tegen gemaakt zal worden.
Die binnenmuur zal bestaan uit gips(blokken).

Nu hebben wij een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon. Die gaan de keuken pas bestellen als zij die eerst in ons huis hebben kunnen inmeten. Maar zolang die binnenmuur er nog niet staat, kan er nog niet worden ingemeten.

Heeft iemand enig idee hoeveel weken voor oplevering bij benadering die binnenmuur zal worden opgezet?

Aan de voortgang van de andere woningen te zien weet ik in ieder geval al wel dat dit pas zal gebeuren nadat de zandcementvloer is gestort...

Heeft iemand een idee?

Gr,
Sander & Petra
Santhorst bouwnummer 47

P.S. Aan Voormolen & Wolfers gaan wij dit niet meer vragen. We vinden dat we zeer slecht worden geholpen door Mw. Bergsma. De helft van de tijd is ze er niet, het krijgen van antwoorden duurt eeuwen en ze snapt van de helft niet waarover het gaat.... :(
Toekomstige bewoners van Santhorst bouwnummer 47

Gebruikersavatar
Jasper en Brenda
Berichten: 25
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 10:04 am

Bericht door Jasper en Brenda » wo jun 14, 2006 6:05 pm

Bij ons was de leidingkoof er pas heel laat. Ook ik heb mijn keuken gekocht bij Bemmel & Kroon, en de levertijd na het inmeten is 12 weken! Ik krijg morgen de sleutel van mijn woning :D maar de keuken wordt pas week 30 geleverd!
Groeten Jasper en Brenda
Bouwnummer 4, Moldaustroom 77.

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » wo jun 14, 2006 7:29 pm

Sander en Petra,

Bij ons ( Lindenhorst bouwnr 19) zijn de binnenmuren rond 18 mei geplaatst.
Ons huis wordt in de week van 10 juli opgeleverd.
Er zit 7 a 8 weken tussen plaatsen binnenmuren en oplevering huis.
Wij hebben direkt na plaatsing keuken binnenmuur van Bemmel en Kroon laten inmeten.

Groetjes,
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Plaats reactie