Het gaat opschieten!

Alles over de afwerking in het huis, met uitzondering van de keuken, badkamer, tegels, Cv etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jasper en Brenda
Berichten: 25
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 10:04 am

Het gaat opschieten!

Bericht door Jasper en Brenda » vr mei 12, 2006 7:00 am

Gisteren weer binnen wezen kijken, en het gaat nu echt opschieten! Alle plafonds waren gespoten, de traphekjes op de eerste- en zolderverdieping waren geplaats en in de badkamer waren ze bezig met het plaatsten van het bad.

Aan de buitenkant (sorry hoort niet thuis onder dit kopje!) hadden ze de "sidings" geplaatst. Ik was in de veronderstelling dat ze dezelfde kleur zouden krijgen als de woningen bij de Hoogvliet (donkerblauw), maar ze zijn zwart aan de buitenkant en wit tussen de kozijnen. Echt heel mooi!

Wij weten nog niet hoe we de wanden van het schuine dak (slaapkamers en zolder) moeten gaan afwerken. Zijn er al mensen die hier ideeën over hebben of misschien al bij andere hebben gezien hoe ze dat gedaan hebben?
Groeten Jasper en Brenda
Bouwnummer 4, Moldaustroom 77.

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Re: Het gaat opschieten!

Bericht door dragt » vr mei 12, 2006 8:56 am

Vanochtend worden bij de eerste Schovenhorst woningen ook al de eerste verwarmingselementen bezorgd / aangebracht.
Dus het gaat er nu echt om spannen.


Jasper en Brenda schreef:Gisteren weer binnen wezen kijken, en het gaat nu echt opschieten! Alle plafonds waren gespoten, de traphekjes op de eerste- en zolderverdieping waren geplaats en in de badkamer waren ze bezig met het plaatsten van het bad.

Aan de buitenkant (sorry hoort niet thuis onder dit kopje!) hadden ze de "sidings" geplaatst. Ik was in de veronderstelling dat ze dezelfde kleur zouden krijgen als de woningen bij de Hoogvliet (donkerblauw), maar ze zijn zwart aan de buitenkant en wit tussen de kozijnen. Echt heel mooi!

Wij weten nog niet hoe we de wanden van het schuine dak (slaapkamers en zolder) moeten gaan afwerken. Zijn er al mensen die hier ideeën over hebben of misschien al bij andere hebben gezien hoe ze dat gedaan hebben?
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » vr mei 12, 2006 11:16 am

Ik lees allerlei mooie verhalen over Schovenhorst maar foto's?
Ik ben namelijk benieuwd hoe het er uitziet.

leentvaar
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 20, 2006 5:42 am

Bericht door leentvaar » za mei 13, 2006 3:58 pm

Afbeelding
begin badkamer!

Afbeelding
bad staat klaar!

Afbeelding
vloer toilet !

Afbeelding
achterkant.. waar je folie ziet zitten, zitten nu mooie witte planken!

Wietske
Berichten: 32
Lid geworden op: di apr 25, 2006 12:40 pm

Bericht door Wietske » za mei 13, 2006 7:19 pm

Begint er erg mooi uit te zien!
Moldaustroom 95

Plaats reactie