kozijnen achtergevel

Alles over de buitenkant van het huis, zoals het dak, de gevel, uitbouw etc.
Plaats reactie
Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

kozijnen achtergevel

Bericht door Maier » zo nov 06, 2005 4:54 pm

Hallo allemaal,

Dit weekend zijn wij weer even op de bouwplaats geweest en hebben gezellig met de buren gekletst! Ons is toen opgevallen dat de kozijnen aan de uitbouw verkeerd om zijn geplaatst. Dit is bij de bouwnummers 16, 17 en 18 het geval. Volgens de bouwtekeningen in de folder en in de meerwerklijst gaat de enkele deur open aan de buitenzijde. Zoals het nu gemonteerd is opent deze deur midden in de gevel. We hebben reeds een mailtje gestuurd aan mw. Bergsma hierover. Zelf proberen we morgen even naar de bouwplaats te gaan om te vragen hoe dit zit.
Groetjes,

Fred en Anita

Yari16
Berichten: 25
Lid geworden op: za jan 29, 2005 9:54 pm

Bericht door Yari16 » zo nov 06, 2005 10:51 pm

Hoi Fred en Anita,

Ook wij hebben een mailtje gestuurd naar Danielle met het verzoek de panelen te plaatsen zoals op de tekening vermeld staat.

Groetjes,
Chris en Svea

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma nov 07, 2005 10:27 am

mmmm, dat belooft niet al teveel goeds voor fase 2!!! :?

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » ma nov 07, 2005 11:32 am

Dat valt waarschijnlijk wel mee.
Bij de Schovenhorst woningen is het wel goed gegaan.

Het zal een kwestie zijn van het wisselen van de kozijnen, (wat nu links hangt naar rechts en wat nu rechts hangt naar links).
Bijkomend geluk is dat de kozijnen nog niet definitief bevestigd zijn/waren.
(Elk kozijn is nml. voorlopig met 2/3 spijkers bevestigd).

Groetjes,

pascal en karin schreef:mmmm, dat belooft niet al teveel goeds voor fase 2!!! :?
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

Bericht door Maier » ma nov 07, 2005 12:05 pm

Hallo allemaal,

Ed, bedankt voor je mail naar mw Bergsma, hoe meer mensen het melden, hoe sneller het goed komt.
Vandaag ben ik (Anita) even naar de bouw geweest. ik heb gesproken met een meneer in een net pak, ws. de uitvoerder en heb het gemeld.
Hij heeft er een van notitie gemaakt en zou het doorgeven.
Ook zag ik dat de voorgevels geplaatst gaan worden in het eerste blok van Lindenhorst. Deze klopt tot nog toe. Wij krijgen geen openslaande deuren in de voorgevel.
Groetjes,

Fred en Anita

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma nov 07, 2005 12:32 pm

wij hebben ook geen openslaande deuren genomen aan de voorkant anders konden we geen hoekkeuken nemen. wat ik me nou afvraag, is er iemand die weet wat de grootte is van de voortuin?

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » ma nov 07, 2005 1:29 pm

Volgens de documentatie kom ik voor het eerste blok Lindenhorst, fase1, op 2 mtr uit.
Bij fase 2 zijn de voortuinen iets dieper.


pascal en karin schreef:wij hebben ook geen openslaande deuren genomen aan de voorkant anders konden we geen hoekkeuken nemen. wat ik me nou afvraag, is er iemand die weet wat de grootte is van de voortuin?
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » ma nov 07, 2005 1:45 pm

Bij fase 2 zijn de voortuinen iets dieper.


Als het goed is zijn de voortuinen 2.5 meter diep bij fase 2.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma nov 07, 2005 2:37 pm

die foto die bovenaan de site staat. is dat het huis van de familie dragt? wij hebben namelijk ook dubbele openslaande deuren genomen en het ziet er echt heel erg stoer uit zo! :D

Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Bericht door Fam. Middelkoop » ma nov 07, 2005 4:22 pm

Ik vind het er ook mooi uit zien. Wij hebben hier niet voor gekozen vanwege de sluiting van de deuren.

Als je namelijk via de achterdeur het huis wil verlaten (bijvoorbeeld omdat je met de fiets ga) kan je volgens mij deze deuren niet achter je op slot doen.

Wij krijgen dus 1 keer openslaande deuren en een gewone deur.

Erik

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » ma nov 07, 2005 4:41 pm

Pascal en Karin,

De foto boven aan het forum is inderdaad van ons huis,(bouwnummer 19)
Het idee van 2x dubbele tuindeuren is van karin ( Dragt ).
kwam het idee van 2x dubbele tuindeuren bij jullie ook van Karin???
Wij vinden het ook stoer staan.
Verder gaan we er vanuit dat de deuren van buiten te sluiten en te openen zijn!


pascal en karin schreef:die foto die bovenaan de site staat. is dat het huis van de familie dragt? wij hebben namelijk ook dubbele openslaande deuren genomen en het ziet er echt heel erg stoer uit zo! :D
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma nov 07, 2005 6:32 pm

het was een idee van ons tweeën. wij zijn nogal laat ingestapt voor deze woning en kwamen er pas laat achter dat er een tweede meerwerklijst was. er waren nog wel meer dingen waar we heel laat achter kwamen. dit dankzij eigen speurwerk. niet dankzij het goede werk van Lafeber en Voormolen en Wolfers!

ook wij gaan er vanuit dat ze te sluiten zijn van de buitnkant. als dit niet zo is dan maken we het zo. :D

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » ma nov 07, 2005 8:08 pm

Ik zou me niet ongerust maken, deze huizen worden met een politiekeurmerk opgeleverd en dan mag je wel verwachten dat je deur van buitenuit op slot te doen is.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di nov 08, 2005 7:03 am

als je op de foto's kijkt op http://familiedragt.nl dan kan je zien dat de bovenstaande foto er ook op staat. dan kan je ook zien dat er gaten zijn gemaakt in de deuren waar de sloten in komen.

Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Bericht door Fam. Middelkoop » di nov 08, 2005 10:20 am

pascal en karin schreef:als je op de foto's kijkt op http://familiedragt.nl dan kan je zien dat de bovenstaande foto er ook op staat. dan kan je ook zien dat er gaten zijn gemaakt in de deuren waar de sloten in komen.


Ja, nu zie ik 't ook. :shock:

Erik

Plaats reactie