Kozijnen uitbouw type Santhorst

Alles over de buitenkant van het huis, zoals het dak, de gevel, uitbouw etc.
Plaats reactie
Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Kozijnen uitbouw type Santhorst

Bericht door Fam. Middelkoop » zo mei 07, 2006 1:59 pm

In de uitbouw van type Santhorst komen standaard openslaande deuren en aan de andere kant een kozijn met een raam en een deur. Deze kozijnen zijn een paar maanden geleden keurig conform tekening geplaatst.

Tot mijn stomme verbazing is het kozijn met de deur deze week vervangen door een kozijn met 2 ramen en geen deur. :shock:

Ik ga maandag maar eens vragen hoe dat zit.

Erik

Ramsamoedj
Berichten: 28
Lid geworden op: zo jun 12, 2005 1:50 pm

deur met kozijn

Bericht door Ramsamoedj » do mei 11, 2006 12:13 pm

Hallo fam Middelkoop,

Wij hebben gekozen voor de optie om een raam te laten plaatsen in plaats van een deur en een raam in de uitbouw. Maar dat is dus niet standaar. Het gekke is dat er bij ons huis juist de fout was gemaakt om een deur en een raam te plaatsen. Als het bij alle woningen nu wordt veranderd dan gaat het bij ons wel goed. Ik denk niet dat ik veel toevoeg met deze opmerking. dus toch bellen met voormolen.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » do mei 11, 2006 1:58 pm

waarom ruilen jullie niet van woning dan??? :D :D :D

als ik jullie was dan had ik niet eens met voormolen gebeld. als je naar de bouw rijd en je wandeld de keet binnen van van omme en de groot en je geeft aan dat het niet klopt dan wordt het opgelost. bij ons was het ook niet goed gegaan. (we hadden een raamkozijn gekregen in plaats van dubbele openslaande deuren.) dat heb ik op maandag gemeld in de keet bij de uitvoerder en vrijdag hebben het opgelost.

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » do mei 11, 2006 5:30 pm

De uitvoerder bij van Omme en de Groot heeft ons het verzoek gedaan om op dit forum te melden dat zodra men een bezoek brengt aan de bouw en men constateert gebreken cq. zaken die niet kloppen en/of niet goed gaan, dit direkt bij hun in de bouwkeet te melden.

Zij kunnen hier snel op reageren, want als het te lang duurt ( bijv. via Voormolen) kan het zo maar zijn dat het niet meer verandert/aangepast kan worden.

(Wij spreken uit ervaring m.b.t zaken die niet klopten).


pascal en karin schreef:waarom ruilen jullie niet van woning dan??? :D :D :D

als ik jullie was dan had ik niet eens met voormolen gebeld. als je naar de bouw rijd en je wandeld de keet binnen van van omme en de groot en je geeft aan dat het niet klopt dan wordt het opgelost. bij ons was het ook niet goed gegaan. (we hadden een raamkozijn gekregen in plaats van dubbele openslaande deuren.) dat heb ik op maandag gemeld in de keet bij de uitvoerder en vrijdag hebben het opgelost.
Laatst gewijzigd door dragt op vr mei 12, 2006 8:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Bericht door Fam. Middelkoop » vr mei 12, 2006 8:12 am

Ik heb het ook niet bij Voormolen gemeld. Wel heb ik geprobeerd om Marco Dijkshoorn van Van Omme en de Groot te bereiken. Helaas lukte dat door onze beider drukke agenda's nog niet.

Daarom heb ik het gister bij de uitvoerder gemeld. Dit is voor mij minder praktisch omdat ik dan eerder moet stoppen met werken en dan is hij de rolluiken al aan het sluiten om naar huis te gaan.

Overigens is het bij dit kozijn nog niet zo'n probleem. Deze wordt niet ingemetseld en kan dus voorlopig nog makkelijk worden vervangen.

In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Erik

Plaats reactie