Lindenhorst 28 t/m 42

Vragen/opmerkingen m.b.t. de verkoopvorderingen
Plaats reactie
Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Lindenhorst 28 t/m 42

Bericht door Lindenhorst30 » wo mar 16, 2005 8:24 am

Ik wilde wat meer weten over de 2de fase van de bouw van het type Lindenhorst. Mijn vrouw en ik staan namelijk op het punt te gaan tekenen voor bouwnr 30, maar waar we geen zin in hebben is net als bij fase 1 lang te moeten wachten op het begin van de bouw. Onze hypotheekofferte is 3 maanden + 2 maanden uitloop geldig en dit houdt in dat er voor midden augustus gebouwd moet gaan worden. Gebeurt dit niet dan zien wij van de koop af omdat het gewoon weg te duur wordt (dit heeft te maken dat de rente is gestegen en hierdoor worden de maandlasten hoger dan de bedoeling is). Wij vragen ons dus af of er iemand op dit forum is die eventueel meer weet over de bouw van fase 2? Misschien is er ook een andere koper?

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Re: Lindenhorst 28 t/m 42

Bericht door dragt » wo mar 16, 2005 10:37 am

In de derde nieuwsbrief, 22 december 2004, van Voormolen&Wolfers (kopersbegeleiding) stond o.a. het volgende vermeld:" Fase 2 zal in verkoop worden gebracht nadat een substantieel gedeelte van de Lindenhorst woningen in fase 1 zijn verkocht."
Alle Lindenhorst woningen in fase 1 zijn al geruime tijd verkocht.

Lafeber kan jullie dan toch aangeven hoever de verkoop tweede fase gevordert is, en of de bouw eventueel gelijktijdig met fase 1 (eind april)opgestart kan worden.

Groetjes,
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Djana

Bericht door Djana » wo mar 16, 2005 11:05 am

Voor zover ik weet zijn er nu 2 woningen van project 2 verkocht. En ik heb begrepen dat er 9 verkocht moeten worden wil men beginnen met bouwen. Uiteraard hoop ik ook dat men eind aprik gaat bouwen....hoe eerder hoe beter.....maarre ben bang dat het nog wel even duurt. Vooral ook omdat ik het idee hetb dat het project niet echt wordt gepormoot zeg maar. ...

Grt Djana

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » wo mar 16, 2005 11:12 am

Voor zover ik weet zijn er nu 2 woningen van project 2 verkocht.


En dat voor anderhalve maand in de verkoop staan schiet niet echt op. Een paar van de huizen die 4 weken geleden op optie stonden zijn nu weer beschikbaar (maandag 14 maart 2005). Hoop vanmiddag weer ge-update te worden.

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » do mar 17, 2005 7:00 am

Gisteren te horen gekregen dat er al 3 huizen verkocht zijn, nog 6 te gaan. Indien wij ook tekenen dan zijn er al 4 verkocht. Na ons zou ook iemand komen om te tekenen en dat zou dan 5 betekenen.

Lafeber mag vanaf heden niet meer vertellen hoeveel huizen er verkocht zijn, erg jammer. :?:
Tevens kan Lafeber ons niets garanderen wanneer er begonnen gaat worden met de bouw. :?:

Nu aan ons of wij het risico willen lopen dat er geen 9 huizen over 5 maanden verkocht zijn.

Momenteel laten we ons eerst beter informeren over wat er allemaal in het contract staat betreffende ontbindende en aanvullende voorwaarde.

We hebben wel alvast een taart ontvangen met het huis erop, erg attent en hoppelijk erg lekker. :lol:

Het lijkt er altijd in zo'n contract op dat de bouwer altijd onder de koop uit kan maar jij als koper niet of in heel moeilijk. :evil:

Inmiddels al andere kopers hier aanwezig?

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » vr mar 25, 2005 6:44 am

Mocht er toch iemand in dit bericht belangstelling hebben. Momenteel zijn er 4 huizen verkocht, nog 5 te gaan.

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » di apr 05, 2005 5:41 am

5 huizen verkocht, misschien nummer 6 deze week.

Lindenhorst 37

Leuk om wat te horen

Bericht door Lindenhorst 37 » do apr 07, 2005 11:28 am

Wij hebben nummer 37 gekocht en blij te horen dat er nu wat meer huizen worden verkocht. Snel naar de 9 en bouwen maar! Laten we hopen dat het allemaal niet te lang meer duurt want wij hebben eind ferbuari als eerst getekend!

Weet iemand hoeveel woninger er nu nog in optie staan?

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Re: Leuk om wat te horen

Bericht door dragt » do apr 07, 2005 11:59 am

Beste medebewoner,

Kan Lafeber je niet informeren hoeveel huizen er nog in optie staan??

Wellicht is het een idee je als toekomstig medebewoner aan te melden op het forum.
Zo leren de toekomstige buren zich elkaar tijdens de bouwperiode alvast een beetje kennen.

Verder geeft registratie je ook toegang tot functies die voor gasten niet beschikbaar zijn.

groetjes,

de beheerder
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » di apr 19, 2005 12:05 pm

Heb me net aangemeld op de site van Voormolen en Wolfers
(http://www.voormolenwolfers.nl/) hier zijn nog maar weinig mensen aangemeld van fase 2.

Hierdoor is het helaas moelijk te bepalen hoeveel huizen er verkocht zijn en op optie staan.

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » di apr 19, 2005 12:35 pm

Van de eerste fase hebben ook nog niet alle kopers zich bij Voormolen aangemeld.
Maar Lafeber moet als verkopende partij toch kunnen aangeven hoeveel huizen er verkocht zijn en hoeveel er evt. onder optie staan in de tweede fase?




Lindenhorst30 schreef:Heb me net aangemeld op de site van Voormolen en Wolfers
(http://www.voormolenwolfers.nl/) hier zijn nog maar weinig mensen aangemeld van fase 2.

Hierdoor is het helaas moelijk te bepalen hoeveel huizen er verkocht zijn en op optie staan.
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » di apr 19, 2005 2:58 pm

Maar Lafeber moet als verkopende partij toch kunnen aangeven hoeveel huizen er verkocht zijn en hoeveel er evt. onder optie staan in de tweede fase?


Tuurlijk kan dat, maar Sheila heeft al aangegeven dat ze deze informatie niet meer wil geven, dus ik hoop dat dan maar iedereen zich hier opgeeft.

Als het me te lang duurt bel ik wel weer met ze, maar aangezien het nu 2 weken geleden is wacht ik nog maar ff. 2 weken geleden waren er 5 huizen verkocht met mogelijk die week nr 6, en 3 huizen op optie dus wie weet als ik volgende week bel me Lafeber dat er genoeg verkocht zijn.

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » wo apr 20, 2005 7:46 am

Vrouwlief heeft net met Lafeber gesproken, er zijn nu 7 huizen verkocht.

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » di mei 24, 2005 12:35 pm

2 kopers hebben zich teruggetrokken, helaas nu nog maar 5 huizen verkocht, schiet niet op dus.
Laatst gewijzigd door Lindenhorst30 op wo mei 25, 2005 5:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wendy en peter-paul
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 01, 2005 3:58 pm

Bericht door wendy en peter-paul » di mei 24, 2005 3:39 pm

wij hebben bij onze hypotheek leverancier, gratis verlenging gehad
dus in totaal half jaar(en dit hadden we nodig ook)

dit waarschijnlijk omdat we al jaren daar al onze zaken hebben lopen..

vraag het hoe ze dat eventueel voor jullie op kunnen lossen.
nee heb je ja kan je krijgen.

Plaats reactie