nieuws

Vragen/opmerkingen m.b.t. de kopersbegeleiding, Voormolen en Wolfers
Plaats reactie
Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

nieuws

Bericht door Fam. Middelkoop » do sep 08, 2005 12:09 pm

Op de site van Voormolen & Wolfers is zowaar een nieuws bericht over de voortgang van de bouw geplaatst. :D

Ten gevolge van het zeer voorspoedig verlopen heiwerk bij het woningtype Santhorst, kan de heistelling zijn werk helaas niet vervolgen op het project Lindenhorst fase II. De voor Lindenhorst fase II bestelde heipalen zijn namelijk nog niet beschikbaar.
De heistelling zal daarom worden afgevoerd en in week 38 (de week van 19 september a.s.) terugkomen om de heiwerkzaamheden op Lindenhorst fase II af te ronden.

Erik

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Nieuwsbrief

Bericht door dragt » ma okt 24, 2005 2:44 pm

Het volgende heeft Voormolen en Wolfers meegedeeld:

In antwoord op uw e-mail van vorige week delen wij u hierbij mee dat
getracht wordt om begin november de volgende nieuwsbrief te versturen. In de nieuwsbrief zullen wij u namens de aannemer nader informeren over de voortgang van de bouw.

Groetjes,
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » wo nov 16, 2005 2:54 pm

Nieuwsbrief 2 is binnen. Hierin ontbreekt weer een prognose van opleveren van fase 2. Ik heb Voormolen gebeld en ze gaan me zo snel mogelijk terugbellen en geven me dan de prognose door, ben benieuwd.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » wo nov 16, 2005 5:46 pm

altijd als ik een mailtje stuur aan mevrouw bergsma dan krijg ik niets terug. geloof dat ik me de laatste keer dat ik ze belde niet zo geliefd gemaakt heb. :cry:

Yari16
Berichten: 25
Lid geworden op: za jan 29, 2005 9:54 pm

Bericht door Yari16 » do nov 17, 2005 8:52 am

Wees niet ongerust. Op mijn tweede mailtje over de kozijnen is ook niet gereageerd. Dus maar zelf naar de uitvoerder gestapt - en dat mag nu net niet lees ik in de laatste nieuwsbrief. Werkt volgens mij toch het snelst!

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » do nov 17, 2005 9:11 am

waar zitten die uitvoerders eigenlijk?? ik heb namelijk nog geen gebouwtje gezien van van omme en de groot. wel staan er gebouwen van era bouw. kan iemand me vertellen waar ik die mensen kan vinden??

Yari16
Berichten: 25
Lid geworden op: za jan 29, 2005 9:54 pm

Bericht door Yari16 » do nov 17, 2005 9:22 am

Tegenover de hoek Schovenhorst/Lindenhorst. Het zijn blauwe keten.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » do nov 17, 2005 9:30 am

is dat in het gedeelte waar die twee onder eenkap woningen komen die tussen de schovenhorst en fase 1 van de lindenhorst staan. aan de andere kant van de weg?

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » do nov 17, 2005 9:50 am

Ja,
Daar is het.
En volgens mij staat de deur altijd open, of wel, er is meestal altijd iemand aanwezig, waar je je verhaal kwijt kunt.

(P.s. op mijn vragen aan Voormolen, heb ik altijd antwoord gekregen, al duurt het soms wat lang.)

Groetjes,
pascal en karin schreef:is dat in het gedeelte waar die twee onder eenkap woningen komen die tussen de schovenhorst en fase 1 van de lindenhorst staan. aan de andere kant van de weg?
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Plaats reactie