LET OP MENSEN!!!

Stand van zaken met betrekking tot de bouw
Plaats reactie
pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

LET OP MENSEN!!!

Bericht door pascal en karin » za mar 25, 2006 5:18 pm

Buren,

let op wat ze op dit moment doen in fase 2. er gaan dingen niet helemaal goed. wij hebben dubbele openslaande deuren genomen. helaas hebben ze nu aan een kant wel openslaande deuren gemonteerd maar aan de andere kant een raampartij.
jammer van het nutteloze werk want maandag ga ik langs de keet om te melden dat het er weer uit kan! :evil:

Zeven
Berichten: 18
Lid geworden op: za sep 03, 2005 5:38 pm

Bericht door Zeven » ma mar 27, 2006 11:30 am

En? Het wordt opgelost he als je het vriendelijk meld, bij ons was een muur verkeerd geplaatst, waren blij dat we oplettend waren zodat ze het tijdig konden aanpassen.

Complimenten dat ze er zo mee omgaan, ken namelijk andere bouwbedrijven die het absoluut niet tolereren en zeggen na oplevering mag je pas op en aanmerkingen geven.

De zeventjes

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma mar 27, 2006 11:43 am

het is opgelost hoor! ben net langsgeweest en heb gemeld dat het niet goed was. ze waren inderdaad blij dat we het melden.

ik zie het al voor me dat een bouwbedrijf tegen me zegt dat ik er pas wat van mag zeggen als we de sleutel krijgen. uhuh, dan kunnen ze de halve pui eruit slopen want ik neem echt geen genoegenj met iets anders dan wat we besteld hebben.

Zeven
Berichten: 18
Lid geworden op: za sep 03, 2005 5:38 pm

Bericht door Zeven » ma mar 27, 2006 3:23 pm

Ben ik met je eens, maar de bouwer wordt hier al genoeg negatief neergezet, terwijl als je dingen normaal vraagt ze alle tijd ervoor nemen.

En dat vind ik een compliment waard.
Menig bouwer in Oosterheem kan daar een voorbeeld aannemen en ik spreek uit ervaring.

Zeventje

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di mar 28, 2006 6:27 am

als ze nu ook een beetje doorbouwen dan zijn we helemaal tevreden! :D

het was inderdaad een hele aardige man. stelde zichzelf gelijk voor! maakte een notitie en zei me dat ze actie gingen ondernemen.

Plaats reactie