Het is echt begonnen

Stand van zaken met betrekking tot de bouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Het is echt begonnen

Bericht door dragt » do apr 28, 2005 1:53 pm

Vandaag zijn de eerste graafwerkzaamheden aan de achterzijde Lindenhorst woningen verricht.
(nu maar hopen dat de werkzaamheden echt voortgezet worden).
Verder zijn er drie kleine bouwketen geplaatst.

groetjes,
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » ma mei 02, 2005 11:20 am

Ik heb vanochtend Marco Dijkshoorn gesproken. Hij heeft bevestigd dat ze begonnen zijn met bouwen!

Groeten,
Remco en Wietske
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

Silvia&Frank2
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 22, 2005 12:07 am

Bericht door Silvia&Frank2 » ma mei 02, 2005 4:08 pm

is er dan ook al de datum van de 1e paal ?
:o
De rekening is namelijk wel al binnen (en dat kunnen ze wel snel :wink: )
Bouwnummer 9 Schovenhorst

Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

Bericht door Maier » ma mei 02, 2005 5:12 pm

Hallo,

We hebben al 4 rekeningen ontvangen!! Kassa!!!
We moeten nog bij de notaris langs!
De eerste rekening is die van 19 dagen rente over de grondkosten. Volgens Omme en de Groot is de grondoverdracht 14 april geweest,
deze rekening bedraagt 190,00 Euro.
De volgende zijn de grondkosten, ontwikkelingskosten en aanvang van de bouw.
Groetjes

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » ma mei 02, 2005 7:12 pm

Hallo,

Er is nog geen datum van de eerste paal...
Marco Dijkshoorn wilde geen "het zou kunnen" datum geven. Bij Voormolen is er ook nog niks over bekend.

Beginnen met bouwen is een groot probleem zoals is gebleken, maar het handje ophouden kunnen ze als de beste!

Groeten,
Remco en Wietske
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

Gast

Vervelend gevoel

Bericht door Gast » di mei 03, 2005 7:42 am

Hallo Remco en Wietske,

Intussen beginnen wij ook een beetje vervelend gevoel bij de gang van zaken te krijgen. Een 'geultje' graven en vervolgens zeggen dat daarmee de bouw is begonnen....dacht het niet. De 'terreinopzichter' gaf ook al van die vreemde antwoorden dus daar werden we ook niet veel wijzer van.

Bart

remwiets schreef:Hallo,

Er is nog geen datum van de eerste paal...
Marco Dijkshoorn wilde geen "het zou kunnen" datum geven. Bij Voormolen is er ook nog niks over bekend.

Beginnen met bouwen is een groot probleem zoals is gebleken, maar het handje ophouden kunnen ze als de beste!

Groeten,
Remco en Wietske

Wendy & Peter-Paul

Bouwvorderingen

Bericht door Wendy & Peter-Paul » di mei 03, 2005 7:58 am

Heb zojuist nog even met Marco Dijkshoorn gesproken en het is de bedoeling dat deze week alles afgegraven wordt en volgende week komen de heipaalstellingen.
Dus het is de bedoeling dat volgende week de eerste palen de grond in gaan.

Wendy en Peter-Paul

wendy en peter-paul
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 01, 2005 3:58 pm

Re: Vervelend gevoel

Bericht door wendy en peter-paul » di mei 03, 2005 8:01 am

Anonymous schreef:Hallo Remco en Wietske,

Intussen beginnen wij ook een beetje vervelend gevoel bij de gang van zaken te krijgen. Een 'geultje' graven en vervolgens zeggen dat daarmee de bouw is begonnen....dacht het niet. De 'terreinopzichter' gaf ook al van die vreemde antwoorden dus daar werden we ook niet veel wijzer van.

Bart

remwiets schreef:Hallo,

Er is nog geen datum van de eerste paal...
Marco Dijkshoorn wilde geen "het zou kunnen" datum geven. Bij Voormolen is er ook nog niks over bekend.

Beginnen met bouwen is een groot probleem zoals is gebleken, maar het handje ophouden kunnen ze als de beste!

Groeten,
Remco en Wietske


ons gevoel is precies het zelfde..
om maar aan de datum te voldoen, zijn ze 1 dagje aan het graven geweest, waarschijnlijk met veel pauzes tussendoor. :roll:

Gast

Bericht door Gast » di mei 03, 2005 9:17 am

jammer dat er zo weinig communicatie is. Als we wat willen weten moeten we zelf bellen.
Ik moet zeggen, dit is ons eerste huis, dat we het bestwel een beetje jammer vinden dat het zoveel onzekerheid meebrengt. Hopelijk wordt er snel gestart :roll:

Ik neem aan dat we toch wel (op tijd) een uitnodiging krijgen voor de eerste paal???

Silvia&Frank2
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 22, 2005 12:07 am

Bericht door Silvia&Frank2 » di mei 03, 2005 9:18 am

Anonymous schreef:jammer dat er zo weinig communicatie is. Als we wat willen weten moeten we zelf bellen.
Ik moet zeggen, dit is ons eerste huis, dat we het bestwel een beetje jammer vinden dat het zoveel onzekerheid meebrengt. Hopelijk wordt er snel gestart :roll:

Ik neem aan dat we toch wel (op tijd) een uitnodiging krijgen voor de eerste paal???


sorry, vergeten in te loggen :)
Bouwnummer 9 Schovenhorst

Gast

Eeste paal

Bericht door Gast » di mei 03, 2005 10:12 am

Het is tegenwoordig niet meer gebruikelijk om iedereen voor een eerste paal uit te nodigen dus maar niet te veel op rekenen. Zelf een beetje in de gaten houden dus.

Bart



Silvia&Frank schreef:
Anonymous schreef:jammer dat er zo weinig communicatie is. Als we wat willen weten moeten we zelf bellen.
Ik moet zeggen, dit is ons eerste huis, dat we het bestwel een beetje jammer vinden dat het zoveel onzekerheid meebrengt. Hopelijk wordt er snel gestart :roll:

Ik neem aan dat we toch wel (op tijd) een uitnodiging krijgen voor de eerste paal???


sorry, vergeten in te loggen :)

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » di mei 03, 2005 11:09 am

Het is ook voor ons het eerst huis. Ook wij vinden dat het veel onzekerheid met zich mee brengt. Ik heb bij een hypotheekverstrekker gewerkt, en eigenlijk wat we nu meemaken heb ik daar ook vaak gezien en gehoord. Maar dan is het nog de ver van je bed show... maar nu zitten we met hetzelfde gezeur en gedoe!

Ik had gisteren Marco Dijkshoorn gebeld. Hij wilde mij eigenlijk geen antwoord geven. En de vragen die ik stelde kon ik beter aan Voormolen Wolfers stellen, toen daar mee gebeld en die verwezen me weer naar van Omme en de Groot...

Wij gaan nu zo'n beetje iedere dag kijken of er iets is gedaan. Je moet ze toch een beetje controleren die jongens...

Groeten,
Remco en Wietske
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

wendy en peter-paul
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 01, 2005 3:58 pm

Bericht door wendy en peter-paul » di mei 03, 2005 11:17 am

van de eerste paal slaan hoef je je helemaal niet zoveel voor te stellen, het is een klein praatje
en dan wordt er vaak met de hand of een keer met de heipaal machine geslagen en dat is het dan..

Gebruikersavatar
remwiets
Berichten: 145
Lid geworden op: za jan 15, 2005 6:52 pm

Bericht door remwiets » di mei 03, 2005 7:19 pm

Hallo allemaal,

We zijn gisteren en vandaag wezen kijken op de bouwplaats. Er is afgelopen vrijdag, maandag en vandaag helemaal niks uitgevoerd daar. Dus begonnen met de bouw... m'n ****. Voor het GIW hebben ze dat ene geultje gegraven en dan trots roepen "we zijn begonnen".

Ben hier eerlijk gezegd nogal boos over. Maar afwachten wat ze op de mail gaan zeggen. Als ze al durvent e reageren...

Groeten,
Remco en Wietske
Groetjes,
Remco en Wietske
Moldaustroom 95

Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Bericht door Fam. Middelkoop » di mei 03, 2005 9:04 pm

Wat een opwinding zo opeens op het forum. :?

Het gaat allemaal nog heel lang duren. Die paar dagen maakt nog niet zoveel uit. Als de aannemer alle dagen waar hij recht op heeft gaat gebruiken gaat het zeker nog heeeeel lang duren.

Ik vind dat de aannemer tot op heden zeer correct handelen. Laten we proberen de sfeer positief te houden. We gaan de aannemer ook nog nodig hebben!

Een beetje achter zijn broek aanzitten kan natuurlijk geen kwaad. :)

Succes!
Erik

Plaats reactie