Nog 3 weken en dan......?

Stand van zaken met betrekking tot de bouw
Plaats reactie
Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Nog 3 weken en dan......?

Bericht door Lindenhorst30 » ma okt 23, 2006 3:01 pm

Volgens nieuwsbrief 12:

Oplevering bouwnummer 28 t/m 42 (type Lindenhorst fase II):
week 46 t/m 48 (13 november e.v.)


Dat is dus over 3 weken!!! Maar we hebben nog niets gehoord over voor oplevering etc. Nu lees ik net dat nieuwsbrief 13 uit is en ik dacht JOEPIE het gaat gebeuren!!

NIETS helemaal niets over onze oplevering! Ben bang dat het flink wordt uitgesteld, of heb ik het mis?
Djana & Remco

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma okt 23, 2006 3:25 pm

ik heb net ook nieuwsbrief 13 gelezen op de site van voormolen en gelijk gebeld met ze! er staat namelijk het volgende in de nieuwsbrief: De aannemer wordt geconfronteerd met stagnatie in levering van gevelbekleding (sidings). Hierdoor is het niet mogelijk de eerste woningen tijdig gereed te krijgen voor oplevering in week 43.
Hieronder is de gewijzigde prognose van oplevering weergegeven.

dit stukje gaat over de santhorst woningen. wat houd dat dus in voor onze woningen? deze sidings worden bij ons ook gebruikt aan de zijkant van de uitbouw. de bouwer weet al een jaar dat hij in deze periode die sidings nodig heeft, is het dan echt zo moeilijk om deze dingen op tijd te bestellen? :evil: als ik eerlijk ben wordt ik echt strondziek van deze bouwer. :cry: iedere keer is er wel weer wat!

bij voormolen was er trouwens niemand die me te woord kon staan.

ik had trouwens laatst met de uitvoerder gesproken en die zei me dat ze er alles aan doen om het op de prognosedatum af te krijgen. heel misschien zou het een week later kunnen worden. ik ga er dus vanuit dat ze hun best gaan doen om het te redden. morgen ben ik de eerste die op de bouw is om even een babbeltje te maken met de uitvoerder. ik wil nu gewoon duidelijkheid. onze keuken komt namelijk de eerste week van december!

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » ma okt 23, 2006 6:21 pm

Als je daar toch heen gaat. Wanneer komt dat tweede raam. En als hij het netjes doet, overlegt hij eerst met de toekomstige bewoners. Er zijn nu al 2 dingen waarvan hij gezegd heeft, dat doe ik volgende week, maar die dingen moeten nog steeds gebeuren. Ik wil een opleverdatum!!!!
De aannemer, de leverancier van de badkamer en toiletten, de leverancier van de vloeren etc etc, willen allemaal een exactere datum.

Succes morgenvroeg

Marcel
Marcel en Michelle

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma okt 23, 2006 6:53 pm

krijg je een tweede raam dan? ik dacht dat hij hem wou verplaatsen?

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » ma okt 23, 2006 9:32 pm

Als hij dat raam verplaatst, krijg je echt een mega-gat in je dak. Dat gaat er echt niet uitzien. Samen met de twee andere gaten in het dak van de dakdoorvoeren wordt het echt gatenkaas. Beste optie is een tweede raam erbij. Daarom zeg ik ook. Ik zou dat graag in overleg doen. Jammer dat we tot nu toe nog niets gehoord hebben. Vorige week langsgeweest, maar toen was de uitvoerder er niet, dus kon ik hem helaas zelf niet spreken.
Marcel en Michelle

Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

Bericht door Maier » ma okt 23, 2006 11:25 pm

Hallo Marcel en Michelle,

Over het raam zou ik, als ik jullie was, een mail met foto naar mw D. Bergsma sturen. Met het verzoek voor een tweede raam.
Dan ligt het ook schriftelijk vast en sta je sterker in de onderhandelingen.
Succes!!!
groetjes,
Fred en Anita

Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

Bericht door Maier » ma okt 23, 2006 11:27 pm

Zelfs de dakpannen voor de 2 Santhorsthuizen op de hoek van de
Moldaustroom en Scheldestroom zijn op!!!

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di okt 24, 2006 6:27 am

er staan nog 3 pallets met dakpannen bij ons. doe mogen ze wel gebruiken hoor! als er maar genoeg overblijft om ons laatste randje dicht te maken! :D

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » di okt 24, 2006 7:53 am

Net contact gehad met Voormolen en Wolfers, maar er is niemand die je te woord wil staan.
De gene die opnam is zelfs te beroerd om zijn collega's te bellen, zijn voicemail in te spreken en te vragen of we vandaag teruggebeld kunnen worden.

Wat is er mis binnen dat bedrijf er is totaal geen service te vinden daar!

Ben je nog wat wijzer geworden vanmorgen Pascal/Karin via de uitvoerder?
Djana & Remco

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di okt 24, 2006 8:41 am

ik moet er nog langs, ik doe dat soort dingen namelijk onder werktijd! had het vanmorgen een beetje druk.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di okt 24, 2006 11:02 am

nou, ik ben net langs de uitvoerder gegaan en gevraagd hoe het allemaal zat. de sidings van de santhorst zullen voor ons geen problemen opleveren. die zijn inmiddels binnen.

de oplevering word een week later! :cry: is weer mooi kl$%^#e dus!

ook had ik nog aangegeven dat het bij ons op de eerste etage nat was op de vloer en dat beneden bij het toilet de afvoer halverwege de muur uitkwam. de afvoer word geregeld zei hij. wel kreeg ik een beetje het idee dat de klacht over de natte vloer zijn ene oor in ging en het andere weer uit. ik zit er nu aan te denken om een tussentijdse keuring te laten doen door eigen huis in plaats van een opleverkeurig. wat me ook nog opviel is dat het plastic wat aan de achterkant onder de dakpannen zit (net boven de uitbouw dus!) helemaal verbrand is door degene die het dak dichtgeteerd heeft met een brander. de kwaliteit is echt bedroevend te noemen. wat een stel amateurs bij deze bouwer zeg! :evil:

Djana
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 10:49 am

Bericht door Djana » di okt 24, 2006 11:51 am

Hoi Pascal,

Geldt het uitstel van de oplevering voor de gehele fase II van Lindenhorst of je weet?

Het is weer zwaar @*&^#% Kan me voorstel dat je broek ervan afzakt (en niet alleen de jouwe :wink: ). Af en toe hebben we ook echt het idee dat je tegen dovenmansoren aan het praten bent, alsof het ze geen ruk uitmaakt :?

Grt Djana

Marcel en Michelle
Berichten: 124
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:28 pm

Bericht door Marcel en Michelle » di okt 24, 2006 12:21 pm

Dus het eerste blok wat in week 46 opgeleverd zou worden wordt nu dus week 47. Blok 2 47 naar 48 en blok 3 van 48 naar 49?????? Denk ik nu goed.

Ik had dat verbrande plastic toevallig ook gezien, ziet er inderdaad niet uit!!

Ik ga ook die foto met tekst naar Bergsma sturen, lijkt me een goed plan!!

Marcel
Marcel en Michelle

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » di okt 24, 2006 12:36 pm

ik ga er vanuit dat als het middelste blok een week later word dat dat dan voor alle blokken geld. de uitvoerder had al eerder door laten schemeren dat het een week later zou worden. hij zei toen dat ze er alles aan zouden doen om de prognose te halen. nu werd me werkelijk gezegd dat het een week later word.

waar ik me ook heel erg aan erger is de kopersbegeleiding. die is echt volkomen nutteloos gebleken. ik zou terug gebeld worden wanneer er een oplossing was gevonden voor het toilet boven. tot op heden nog niets gehoord terwijl er bij andere mensen die dat probleem hadden al voor een oplossing is gezorgd.

kevin, Vanessa en Noëlle
Berichten: 58
Lid geworden op: wo jul 13, 2005 12:11 pm

Bericht door kevin, Vanessa en Noëlle » wo okt 25, 2006 7:42 pm

hier wordt ik echt heel droevig en tegelijk erg pissig van. Gedver.....ik dacht ook alles mooi op schema te hebben! Lekker ook dat ze dit niet in die brief vermelden, ze houden zich lekker stil daar bij van omme en de groot, want ik denk dat ze dit al wisten toen die brief werd opgesteld! Denken zij dat ons huis ook helemaal woonklaar is als zij het opleveren. Bah bah bah. Ik ga er morgen maar weer eens een telefoontje aan wagen in de hoop gelijk iemand te pakken te krijgen, want terug bellen daar doen ze niet aan! ARGH!
We waren gisteren nog eventjes gaan kijken en kwamen helemaal blij terug van ons huis. Het zag er allemaal prima uit, behalve dan dat er op zolder nog geen muur geplaatst is. Ik had ook echt geen idee wat ze dan nog allemaal moesten doen voor de oplevering, maar dat is opzich zo gek ook niet, want daar heb ik ook weinig verstand van. Zij hebben alleen allemaal erg weinig verstand van klantvriendelijkheid! BAH BAH BAH

Plaats reactie