Nieuwsbrief 10

Stand van zaken met betrekking tot de bouw
Plaats reactie
Mike en Nes
Berichten: 21
Lid geworden op: ma apr 25, 2005 11:11 am

Nieuwsbrief 10

Bericht door Mike en Nes » do mei 04, 2006 11:28 am

Voor de nieuwsgierigen onder ons.

Op de site van Voormolen Wolffers staat nieuwsbrief 10 al, dus die zal vandaag of morgen dan wel in de bus liggen. Hierin staan weeknummers aangegeven wat betreft de oplevering:

Oplevering bouwnummer 1 t/m 15 (Schovenhorst):
Bouwnummer 1 t/m 7: week 23/24 (dit zijn de weken vanaf 5 juni e.v.)
Bouwnummer 8 t/m 15: week 24/25 (dit zijn de weken vanaf 12 juni e.v.)

Oplevering bouwnummer 16 t/m 27 (Lindenhorst fase 1):
Bouwnummer 16 t/m 21: week 25/26 (dit zijn de weken vanaf 19 juni e.v.)
Bouwnummer 22 t/m 27: week 26/27 (dit zijn de weken vanaf 26 juni e.v.)

Oplevering bouwnummer 43 t/m 54 (Santhorst):
Bouwnummer 43 t/m 54: september/oktober 2006.
Bouwnummer 55 en 56: november 2006.

Oplevering bouwnummer 28 t/m 42 (Lindenhorst fase 2):
November/december 2006.

Groeten,
Vanessa en Michael
(Bouwnummer 22)
Scheldestroom 15

Silvia&Frank2
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 22, 2005 12:07 am

Bericht door Silvia&Frank2 » do mei 04, 2006 4:05 pm

:D :D :D :D

BIJNA

we kunnen niet wachten.

tot snel buurtjes
Bouwnummer 9 Schovenhorst

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » do mei 04, 2006 6:50 pm

mmm, fase twee word november of december! dat kon ook niet anders met dit bouwtempo! vandaag was ik bij de hypotheker en daar werd me verteld dat van omme en de groot er altijd veel te lang over doen. :evil:

Gebruikersavatar
Jasper en Brenda
Berichten: 25
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 10:04 am

Bericht door Jasper en Brenda » vr mei 05, 2006 6:18 am

Daarom is dit forum nou zo top! Bedankt voor het plaatsen van deze informatie, het was gisterenmiddag echt een verrassing om dit te lezen!
Groeten Jasper en Brenda
Bouwnummer 4, Moldaustroom 77.

Wietske
Berichten: 32
Lid geworden op: di apr 25, 2006 12:40 pm

Bericht door Wietske » vr mei 05, 2006 7:24 am

Helemaal happy! :D :D :D
Het nieuws waar we eigenlijk al twee jaar op zitten te wachten...
Moldaustroom 95

Djana
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 10:49 am

Bericht door Djana » vr mei 05, 2006 7:30 am

Hou op schei uit. Mijn wederhelft was gister langs de bouw gefietst en de bedrijvigheid was weer 0,0%
Begin echt een beetje de indruk te krijgen dat wij het weggeschoven kindje zijn (niet ten nadele van de andere bewonders hoor!) Eerst moet de rest van Omme en de Groot af en dan komt Lindenhorst 2 pas aan de beurt. Waar een normale bouwer er maximaal 1 jaar over doet om een huis te bouwen doen zij er 1½ jaar over. Sorry hoor maar dat moest me even van het hart.

Grt Djana
bouwnummer 30

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » vr mei 05, 2006 7:39 am

Djana schreef:Hou op schei uit. Mijn wederhelft was gister langs de bouw gefietst en de bedrijvigheid was weer 0,0%
Begin echt een beetje de indruk te krijgen dat wij het weggeschoven kindje zijn (niet ten nadele van de andere bewonders hoor!) Eerst moet de rest van Omme en de Groot af en dan komt Lindenhorst 2 pas aan de beurt. Waar een normale bouwer er maximaal 1 jaar over doet om een huis te bouwen doen zij er 1½ jaar over. Sorry hoor maar dat moest me even van het hart.

Grt Djana
bouwnummer 30


hebben ze geen meivakantie???? :?

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » vr mei 05, 2006 2:26 pm

hebben ze geen meivakantie????


Dat is niet helemaal zeker, ze hebben namelijk wel een stijger om het huis gezet.

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » vr mei 05, 2006 2:29 pm

ik hoorde dat er ook duitsers op de bouw werken die soms ook op zaterdag werken. misschien zijn die aan het werk. of ze hebben gewoon geen vakantie. ik ben de hele week nog niet wezen kijken!

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » vr mei 05, 2006 3:03 pm

De medewerkers hebben geen mei vakantie, ze zijn dan ook de hele week aan het werk geweest.
Het klopt dat er ook Oost, (zoals ze zelf zeggen) Duitsers op de bouw werken, en die zijn met regelmaat zaterdag's aan het werk, (alleen de ochtend).



pascal en karin schreef:ik hoorde dat er ook duitsers op de bouw werken die soms ook op zaterdag werken. misschien zijn die aan het werk. of ze hebben gewoon geen vakantie. ik ben de hele week nog niet wezen kijken!
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Gebruikersavatar
dragt
Site Admin
Berichten: 400
Lid geworden op: za jan 08, 2005 2:42 pm

Bericht door dragt » vr mei 05, 2006 3:41 pm

Beste Pascal,Karin en Djana

Wij begrijpen jullie (en die van anderen uit fase II) teleurstelling.
Maar volgens de nieuwsbrieven loopt de bouw voor fase II nog steeds volgens planning, zoals die voor ons (fase I) ook nog steeds volgens planning loopt.

In div. nieuwsbrieven staat vermeld dat de start bouw fase II augustus/september 2005 was, en de opleveringsprognose november/december 2006 is.

Dat de bouw bij van Omme en de Groot langer dan een jaar duurt kan wellicht te maken hebben met het feit dat er in ons project geen tunnelbouw wordt toegepast.
Misschien wordt er bij ons project ook wel meer aandacht aan het werk en afwerking geschonken.
Ook bij ons, in fase I zijn er voor ons gevoel weken geweest dat er weinig tot geen activiteiten was waar te nemen.

De bouw van een huis duurt voor iedereen eigenlijk altijd te lang, en we willen allemaal zo snel mogelijk ons nieuwe huis betrekken, maar helaas we moeten veel geduld uitoefenen.

Laten we proberen met z'n allen positief te blijven en niet steeds afgeven op de bouwer,die doet zover wij kunnen constateren z'n best en hopen dat de laatste prognoses gehaald gaan worden.

Groetjes, en sterkte met het bouwproces.

pascal en karin schreef:mmm, fase twee word november of december! dat kon ook niet anders met dit bouwtempo! vandaag was ik bij de hypotheker en daar werd me verteld dat van omme en de groot er altijd veel te lang over doen. :evil:
Fam. Dragt
Scheldestroom 9
http://www.familiedragt.nl

Afbeelding

Maier
Berichten: 187
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 7:45 pm

Bericht door Maier » za mei 06, 2006 2:36 pm

Wij sluiten ons geheel bij de vorige spreker aan!!

Fam Maier

leentvaar
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 20, 2006 5:42 am

Bericht door leentvaar » zo mei 07, 2006 11:41 am

ik ben allang blij dat het juni wordt voor ons en niet september, dus al met al valt het ons alles mee! :P

Plaats reactie