!!! Achtergevels zitten los!!!!

Stand van zaken met betrekking tot de bouw
Plaats reactie
Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

!!! Achtergevels zitten los!!!!

Bericht door Lindenhorst30 » vr jun 08, 2007 6:20 am

Afgelopen maandag viel onze achtergevel er bijna uit!!! Dit is gelukkig met spoed gerepareerd door Van Omme & de Groot, maar dit probleem kan dus bij iedereen gebeuren!!! Er is een constructie fout gemaakt!


Daar het forum geen nieuwe berichten meer accepteert maar op deze manier.

De gevel die wij hebben bestaat uit een dubbele deur en een raamkozijn. Bij onze buren hebben ze het ook moeten repareren. Van Omme & de Groot zwijgt overal over omdat dit behoorlijke kosten met zich meebrengt.

Sterker nog alle sloopt bij ons via een advocaat omdat Omme & de Groot nergens meer op reageert .

Laatst gewijzigd door Lindenhorst30 op di jul 03, 2007 10:28 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Djana & Remco

Wil en Ed
Berichten: 10
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 8:05 pm

Achtergevel er bijna uit.

Bericht door Wil en Ed » za jun 09, 2007 6:28 pm

Wat is er precies aan de hand geweest?Heb je misschien foto's ervan? Dan kunnen wij ook opletten of er iets aan de hand is.
Wil en Ed

Lindenhorst30
Berichten: 275
Lid geworden op: wo mar 16, 2005 8:10 am

Bericht door Lindenhorst30 » di jun 12, 2007 6:23 am

Naar mijn weten is alles met het wel bekende schuim vast gezet en uiteraard is dit niet voldoende. Door de hoge temperatuur en het daardoor niet goed kunnen sluiten van de deuren is er enige kracht gezet op de gevel. Hierdoor is het proces versneld. De welbekende figuren van Omme & de Groot vertelde mij dan ook dat dit voor alle huizen geldt en dat er met spoed vanuit kantore Omme & de Groot iets moet gebeuren hiermee.

Je kan het zelf controleren door de platen bij je gevel eraf te halen en te kijken hoe je gevel (niet) vast zit. Ik als leek zou het alleen niet herkennen/zien. Op de door mij gemaakt foto's is dan ook niets bijzonders te zien dan alleen de schade die het binnen heeft aangericht.
Djana & Remco

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » wo jun 13, 2007 8:33 am

kan je toch een foto erop zetten, we hebben namelijk allemaal een andere achtergevel. de één heeft een raamkozijn, de ander dubbele openslaande deuren, en anderen hebben weer een loopdeur. dan weten we waar we naar kijken moeten. en gelukkig werkt het forum nog! :D

Fam. Middelkoop
Berichten: 70
Lid geworden op: za jan 22, 2005 2:21 pm

Bericht door Fam. Middelkoop » vr jun 15, 2007 5:07 pm

Ik kan het ook niet helemaal volgen. De kozijnnen zitten bij ons vast met stalen hoeken aan het metselwerk. Die kan je nu niet zien, die zitten in de spouw, maar ik heb het tijdens de bouw gezien.

Bedoel je de gevel op de bgg of de kap op de 1e verdieping?

Erik

pascal en karin
Berichten: 383
Lid geworden op: di okt 11, 2005 5:10 pm

Bericht door pascal en karin » ma jun 18, 2007 9:52 am

nou, zo los zal het wel niet zitten anders hadden we wel wat meer info gekregen vermoed ik! :?

Plaats reactie